Case study
2012 - heden
INHUIS Plaza levert kwalitatieve raamdecoratie en zonwering op maat. Voor elk raam en iedere ruimte biedt het bedrijf een perfecte oplossing. Deze oplossingen gaan gepaard met complexe producteigenschappen, configuratoren en order processing. De consument van vandaag heeft daarnaast hoge verwachtingen en behoefte aan gemak. De online en offline kanalen moeten hierbij goed op elkaar aansluiten om zo een consistente merkbeleving te kunnen waarborgen.
B2IT heeft voor Inhuisplaza een op maat gemaakt ordersysteem ontwikkeld welke de gehele bedrijfsvoering omvat. Zo kunnen alle medewerkers tegelijkertijd vanuit één systeem werken. Snelheid, eenvoud en efficiëntie zijn hierbij key features. Het ordersysteem is gekoppeld aan het door B2IT ontwikkelde E-commerce platform. Gebruiksvriendelijkheid en service zijn hierbij de focus.
"We werken hard aan een ambitieuze groeistrategie om INHUIS Plaza nog beter op de kaart te zetten. B2IT is onze partner die adviseert, creëert en reflecteert in hoe wij de online business (meetbaar) kunnen laten groeien."
Een eigen CMS op maat
E-commerce platform
B2IT ondersteund het marketing team van Inhuisplaza met diverse online marketing gerelateerde activiteiten. Er wordt nauw samengewerkt waarbij er op basis van data gekeken wordt welke verbeteringen doorgevoerd kunnen worden. Zo helpt B2IT bij het optimaliseren van pagina’s die underperformen (UI design), de contentstrategie en bij het analyseren van de online data.
Inhuisplaza begeeft zich in een (hyper)competitieve markt met vele spelers. Het creëren van organisch verkeer naar de site is hierdoor een flinke uitdaging. B2IT helpt de onderneming bij deze uitdaging op het gebied van content, techniek en autoriteit (linkbuilding), de drie belangrijkste pijlers van zoekmachine optimalisatie.
+0% paginaweergaven
+0% organische groei
-5,67% bounce rate
+ zoekwoorden
Business software
Full stack development
App
Webshop
API integrations
Content
SEO
Web Analytics
UX/UI Design
Usability